Опубликован 2021-12-21

MILLIY XALQ HUNARMANDCHILIGINING О’ZIGA XOSLIGI

Аннотация


Maqolada milliy xalq hunarmandchilik turlari texnologiyasining o’ziga xosligi haqida fikr yuritiladi.

Как цитировать


Doniyorova, S. (2021). MILLIY XALQ HUNARMANDCHILIGINING О’ZIGA XOSLIGI. Физико-технологического образование, 7(7). извлечено от https://ruslit.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4454

Библиографические ссылки


Burxonov, R., Yusupov, S., & Jamilova, T. (2021). O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO ‘LLASH TIZIMING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).

Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Yo'ldoshev, M., Burxanov, R., & Muxiddinov, D. (2021). ARDUINO PLATASI YORDAMIDA SVITADIODNI BOSHQARISHNI TALABALARGA O’RGATISH USULI. Физико-технологического образование, (5).

Burxonov, R. (2020). ТЕХНОЛОГИЯ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРГА УМУММЕҲНАТ АСОСИДА МАЪНАВИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Orisheva, Z. (2020). ZARDO’ZLIKKA OID MAVZULARNI O’QUVCHILARGA O’RGATISHNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K. (2021). ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЗАМОНАВИЙ ШАХСНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЕТАКЧИ МЕХАНИЗМИ СИФАТИДА. Физико-технологического образование, (5).

Mamajonova, K. (2020). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K., & Abdullayev, B. (2021). ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Дониёрова, Ш. Э., & Суюнова, У. Г. (2019). ТАЛАБАЛАРНИ МИЛЛИЙ-КАСБИЙ РУҲДА ТАРБИЯЛАШ МАЖМУАСИ. Научное знание современности, (3), 6-8.

Муртазаев, М. З., & Дониёрова, Ш. Э. (2020). УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ТЕХНОЛОГИЯ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА АМАЛИЙ МАШҒУЛОТЛАРНИ МИЛЛИЙЛИК АСОСИДА ТАШКИЛ ҚИЛИШ АСОСЛАРИ. Научное знание современности, (3), 25-28.

Дониёрова, Ш. Э., & Баҳриддинова, Н. Ж. (2020). ИННОВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎҚУВ ЖАРАЁНИГА ТАЪСИРИ. Научное знание современности, (1), 16-18.

Doniyorova, S., & Suyunova, U. (2021). ТАЛАБАЛАРНИ МИЛЛИЙ-КАСБИЙ РУҲДА ТАРБИЯЛАШ МАЖМУАСИ. Физико-технологического образование, (5).

Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2021). Технология дарсларида лойиҳали таълимдан фойдаланишнинг аҳамияти. Физико-технологического образование, (3).

Orisheva, Z., & Orishev, J. (2021). Servis xizmati fanini o’qitishda keys-stadi metodidan foydalanish. Физико-технологического образование, (5).

To'lqinova, L., & Orishev, J. (2021). Robototexnika-jamiyat taraqqiyoti asosi sifatida. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2020). Глобаллашув даврида педагоглик масъулияти. Научно-просветительский журнал" Наставник, 1(1).

Оришев, Ж. Б. (2019). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Интернаука, (43-2), 70-72.

Убайдуллаев, С., Оришев, Ж. Б., & Ортиқова, О. Ш. (2019). Узлуксиз таълимда" дарсларда экологик танаффус" педагогик технологиясига асосланган электрон қўлланмаларни жорий этиш. Интернаука, (20-3), 62-63.

Sharipov Sh. va boshq.Texnologiya. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 7-sinfi uchun darslik, T, “Sharq”.

Zohidova.D.A Hunarmandchilikka kirish, Metodik tavsiyanoma. Toshkent, 2001.

Mazur V.A. Davidova F.T. Milliy hunarmandchilikka o‘qitish jarayoni mazmuni va uni tashkil qilish Metodik tavsiyanoma,B.Rahimjonov tarjimasi. Toshkent, 1995.

S.S. Bulatov. O’zbekiston xalq amaliy bezak san’ati. – Toshkent, 1991.

Шарипов, Ш. С. (2017). Рersonality model of modern taecher. Eastern european Scientific Journal–Germany, 93-96.

Шарипов, Ш. С. (2018). Инновационные технологии в современном учебном процессе. Молодой ученый, (9), 185-188.

Шарипов, Ш. С. (2000). Педагогические условиях формирования изобразительского творчества студентов (на примере факультетов Труда и профессионального образования).

ШАРИПОВ, Ш. С., & АБДУРАИМОВ, Ш. С. (2018). МЕЖОТРАСЛЕВАЯ ИНТЕГРАЦИЯ КАК ФОРМА ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГООБРАЗОВАНИЯ. In Высшее и среднее профессиональное образование России в начале 21-го века: состояние, проблемы, перспективы развития (pp. 58-65).

X.B.Muhammedova. Mehnat ta’limi darslarida o’quvchilarning xalq hunarmandchiligiga oid bilim va ko’nikmalarni shakllantirish metodikalari.

Авторы


Shahnoza Doniyorova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

Amaliy san’at, hunarmandchilik, rassomchilik, haykaltaroshlik, naqqoshchilik, do’ppichilik

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group