Опубликован 2025-06-19

REFERENT, NOMINAT VA DENOTATA TADQIQIGA DOIR

REFERENT, NOMINAT VA DENOTATA TADQIQIGA DOIR

Аннотация


Ism va uning denotati o'rtasidagi bog'liqlik lingvistik, madaniy va tarixiy omillarni o'z ichiga olgan murakkab o'zaro ta'sir natijasidir. Ingliz va o'zbek misollarini tahlil qilish orqali ismlarning darhol referentlaridan tashqariga chiqadigan chuqur ma'nolarga ega ekanligi aniq bo'ladi. Ular identifikatsiyalarni qamrab oladi, madaniy qadriyatlarni etkazadi va tarixiy kontekstlarni aks ettiradi. Ushbu bog'liqlikni tushunish tilning inson tajribasini shakllantirishdagi rolini boyitadi. Ismlar va ularning denotatlarini o'rganish orqali til va madaniyatning murakkab o'zaro ta'sirini tushunamiz, ismlarning bizning ijtimoiy va shaxsiy hayotimizdagi chuqur ahamiyatini ochib beramiz. Ismlardan kelib chiqadigan ontologik shakllar shaxslarning madaniy kontekstlarda ma'naviy va psixologik tuzilmalarini belgilashda muhim rol o'ynaydi.

Как цитировать


K. Yakupova, K. Y. (2025). REFERENT, NOMINAT VA DENOTATA TADQIQIGA DOIR: REFERENT, NOMINAT VA DENOTATA TADQIQIGA DOIR. Журнал иностранных языков и лингвистики, 4(1). извлечено от https://ruslit.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/10960

Библиографические ссылки


Лосев А. Ф. Философия имени / А. Ф. Лосев. – Москва: Изд-во Московского университета, 1990. – C. 30.

Милль Дж. С. Система логики символической и индуктивной / Дж. С. Милль; пер. с англ. – Москва: Леман, 1914. – C. 22.

Арутюнова Н. Д. Лингвистические проблемы референции / Н. Д. Арутюнова //Новое зарубежной лингвистике. Вып. XIII. Логика и лингвистика. (Проблемы референции). – Москва: «Радуга», 1982. – С.5–38.

Жалгасов Н. М. СИНТАКСИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ И СТРУКТУРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ПРОВЕРБИАЛЬНЫХ ОБРАЗОВАНИЙ О ЧЕЛОВЕКЕ //IX Лазаревские чтения" Лики традиционной культуры в современном культурном пространстве: память культуры и культура памяти". – 2020. – С. 360-361.

Сапаров С. П. ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ АНГЛИЙСКОГО И КАРАКАЛПАКСКОГО ЯЗЫКОВ //ХАБАРШЫСЫ. – 2022. – Т. 3. – С. 195.

Powered by I-Edu Group