Опубликован 2025-06-19

IMPORTANCE OF WRITING REFLECTION ON LESSONS

IMPORTANCE OF WRITING REFLECTION ON LESSONS

Аннотация


A writing reflection is a personal, thoughtful analysis of your writing process and the work you’ve produced. It’s a way to look back on what you’ve written and examine your thoughts, decisions, and the challenges you encountered while writing. It’s not just about summarizing what you wrote, but rather exploring how you wrote it, what you learned from the experience, and how you can improve in the future.

Как цитировать


Habibnazarova, S. (2025). IMPORTANCE OF WRITING REFLECTION ON LESSONS: IMPORTANCE OF WRITING REFLECTION ON LESSONS. Журнал иностранных языков и лингвистики, 4(1). извлечено от https://ruslit.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/10903

Библиографические ссылки


Fitzgerald, F. S. (1925). The Great Gatsby. Scribner.

Gulnara A., Bibisanem A. Methodology of developing writing skill through authentic materials //Eurasian Journal of Academic Research. – 2024. – Т. 4. – №. 5-1. – С. 171-173.

Schön, D. (1983). The reflective practitioner: How professionals think in action. Basic Books.

Smith, J. (2024). Improving thesis statements: An analysis of student feedback. Journal of Writing Education, 12(3), 45-58. https://doi.org/10.xxxx/jwe.2024.0034

Utebaevna T. A., Maxsetovna D. U. ASSESSMENT. FORMATIVE AND SUMMATIVE ASSESSMENT. THEIR INTRODUCTION AND USE IN PRACTISE //Eurasian Journal of Academic Research. – 2024. – Т. 4. – №. 6-3. – С. 70-73.

Бисенова, А. (2024). Effective techniques in teaching vocabulary. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 306-308.

Утебаева, А. (2024). Teaching reading under the parameters of ESP. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 399-400.

Сапаров С. Ingliz va qoraqolpoq tillarining metaforik xarakterdagi komparativ frazeologik birliklari //Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования. – 2024. – Т. 1. – №. 1. – С. 151-153.

Saparov, S. P. (2015). LINGOCULTUROLOGY AND PHRASEOLOGICAL UNITS AS LINGOCULTUREME. Teoretičeskaâ i prikladnaâ nauka, 5(25), 173-176.

Сапаров, С. П. (2022). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ АНГЛИЙСКОГО И КАРАКАЛПАКСКОГО ЯЗЫКОВ. ХАБАРШЫСЫ, 3, 195

Powered by I-Edu Group