Аннотация
A writing reflection is a personal, thoughtful analysis of your writing process and the work you’ve produced. It’s a way to look back on what you’ve written and examine your thoughts, decisions, and the challenges you encountered while writing. It’s not just about summarizing what you wrote, but rather exploring how you wrote it, what you learned from the experience, and how you can improve in the future.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Fitzgerald, F. S. (1925). The Great Gatsby. Scribner.
Gulnara A., Bibisanem A. Methodology of developing writing skill through authentic materials //Eurasian Journal of Academic Research. – 2024. – Т. 4. – №. 5-1. – С. 171-173.
Schön, D. (1983). The reflective practitioner: How professionals think in action. Basic Books.
Smith, J. (2024). Improving thesis statements: An analysis of student feedback. Journal of Writing Education, 12(3), 45-58. https://doi.org/10.xxxx/jwe.2024.0034
Utebaevna T. A., Maxsetovna D. U. ASSESSMENT. FORMATIVE AND SUMMATIVE ASSESSMENT. THEIR INTRODUCTION AND USE IN PRACTISE //Eurasian Journal of Academic Research. – 2024. – Т. 4. – №. 6-3. – С. 70-73.
Бисенова, А. (2024). Effective techniques in teaching vocabulary. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 306-308.
Утебаева, А. (2024). Teaching reading under the parameters of ESP. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 399-400.
Сапаров С. Ingliz va qoraqolpoq tillarining metaforik xarakterdagi komparativ frazeologik birliklari //Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования. – 2024. – Т. 1. – №. 1. – С. 151-153.
Saparov, S. P. (2015). LINGOCULTUROLOGY AND PHRASEOLOGICAL UNITS AS LINGOCULTUREME. Teoretičeskaâ i prikladnaâ nauka, 5(25), 173-176.
Сапаров, С. П. (2022). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ АНГЛИЙСКОГО И КАРАКАЛПАКСКОГО ЯЗЫКОВ. ХАБАРШЫСЫ, 3, 195
Авторы
Saiyra Habibnazarova
Nukus State Pedagogical Institute named after Ajiniyaz
Copyright (c) 2025 Журнал иностранных языков и лингвистики

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.