Опубликован 2021-11-24

MUSIQA DARSLARINI XALQIMIZ O’TMISH TARIXI BILAN O’ZARO BOG’LIQLIKDA TASHKIL ETISH YO’LLARI VA MEHANIZMLARI

Аннотация


Annotatsiya: Bugungi kunda tarixiy, madaniy va manaviy ahloqiy qadryatlarning keng qatlamlarini qayta idrok etish sanatning sohalarida bolganidek, musiqiy  sanatda ham yaqqol namoyon bolmoqda. Asrlar boyi ota-bobolarimizdan bizgacha yetib kelgan musiqiy madaniyatimizni asrash, bugungi kunning dolzarb  vazifasi bolib qolmoqda.

Как цитировать


Karimov, S., & Sevinch, N. (2021). MUSIQA DARSLARINI XALQIMIZ O’TMISH TARIXI BILAN O’ZARO BOG’LIQLIKDA TASHKIL ETISH YO’LLARI VA MEHANIZMLARI. Журнал музыки и искусства, 2(2). извлечено от https://ruslit.jdpu.uz/index.php/art/article/view/3577

Библиографические ссылки


Davlat ta’lim standartlari. 2020-yil

Maqom asoslari.I.Rajabov.T.:1992-yil

O’zbek musiqasi tarixi. A Jabborov, S Begmatov, M Azamova. T.:2018-yil

Xolbekov, M. (2021). YOSHLARNI HAYOTGA TAYYORLASHDA MUSIQANING O‘RNI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://history.jspi.uz/index.php/art/article/view/3170

Xolbekov, M. (2021). Ta’limda samaradorlikni oshirishda mavzuli konsertlarning o’rni. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://history.jspi.uz/index.php/art/article/view/3158

Boychaeva N.A, Abilov M.N, & Xolbekov M.A. (2021). THE IMPORTANCE OF ARIAS AND DUETS IN PERFORMANCE IN MUSICAL DRAMA CREATED IN HISTORICAL PROCESSES. Archive of Conferences, 18(1), 21-25. Retrieved from https://conferencepublication.com/index.php/aoc/article/view/988

Sayfiddinova, M., & Mingjigit, X. (2021). San’at olamidagi chamanzorlar. Журнал музыки и искусства, 2(2). извлечено от https://pshedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/3457

http://dx.doi.org/10.5958/2278-4853.2021.00754.0

Xolbekov, M., & Ismoilova, Z. (2021). Ilm va e’tiqod. Журнал музыки и искусства, 2(2). извлечено от https://art.jspi.uz/index.php/art/article/view/3514

Hasanova, N. (2021). ADABIYOT- BARKAMOL AVLOD TARBIYASINING MUHIM OMILI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://history.jspi.uz/index.php/art/article/view/2931

Hasanova, N. (2021). BARKAMOL AVLOD TARBIYASIDA ADABIYOTLARNING O‘RNI. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://fll.jspi.uz/index.php/art/article/view/1712

Hasanova, N. (2020). MUSIQA - MA’NAVIY OZUQA BERUVCHI MANBA. Журнал музыки и искусства, 1(1). извлечено от https://primedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/297

Muxamedziyanov, K. (2021). О ВОКАЛЬНЫХ ПЕСНЯХ КОМПОЗИТОРА АНОРА НАЗАРОВА . Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://science.jspi.uz/index.php/art/article/view/2919

Muxamedziyanov, K. (2021). ОСОБЕННОСТИ И ВЫРАЗИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДРАМАТУРГИЧЕСКОЙ ФУНКЦИИ ИНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЯ В КАМЕРНО ВОКАЛЬНОМ ЦИКЛЕ НОДИРА МАХАРОВА «РУБАЯТ» НА СЛОВА АЛИШЕРА НАВОИ. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://presedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/1662

Muxamedziyanov, K. (2021). MUSIQIY NAZARIY FANLARNI O’RGANISHDA BRAYL YOZUVLARI TIZIMI BILAN ISHLASH BO’YICHA TAVSIYALAR. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://science.jspi.uz/index.php/art/article/view/752

Muxamedziyanov, K. (2020). СЕМАНТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ В ВОКАЛЬНЫХ ПЕСНЯХ КОМПОЗИТОРА АНОРА НАЗАРОВА . Журнал музыки и искусства, 1(1). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/296

Muminova, M. (2021). YOSHLARNI BADIIY-ESTETIK RIVOJLANISHIDA XALQ MUSIQASIING O‘RNI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://primedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/2963

Muminova, M. (2020). MUSIQA SAN’ATI TALABA SHAXSINING BADIIY-ESTETIK VA MA’NAVIY KAMOLOTINI SHAKLLANTIRISH OMILI. Журнал музыки и искусства, 1(1). извлечено от https://matinfo.jspi.uz/index.php/art/article/view/290

Xolmirzayev, O. (2021). YOSHLAR KAMOLOTI VA MUSIQA: YOSHLAR KAMOLOTI VA MUSIQA. Мактабгача таълим журнали, 3(3). Retrieved from https://fll.jspi.uz/index.php/presedu/article/view/2103

Xolmirzayev, O. (2021). O‘ZBEK XALQ CHOLG‘U SAN’ATI TARIXI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://ruslit.jspi.uz/index.php/art/article/view/2968

Boboqulov, Q. (2021). JAMIYAT VA INSON MA’NAVIYATI TAKOMILIDA MILLIY MUSIQA SAN’ATINING O‘RNI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://journal.jspi.uz/index.php/art/article/view/3169

Omonov, X. (2021). MAKTAB MUSIQA MADANIYATI O‘QITUVCHISINI TAYYORLASHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYANI QO‘LLASHDA KOMPYUTER IMKONIYATLARI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://presedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/2956

Omonov, X. (2021). МУСИҚА ФАНЛАРИНИ ЎҚИТИШНИНГ ИЖТИМОИЙ ГУМАНИТАР ФАНЛАР БИЛАН БОҒЛИҚ ҲОЛДА ОЛИБ БОРИЛИШИ. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://fll.jspi.uz/index.php/art/article/view/749

Omonov, X. (2020). LUDVIG VAN BETHOVEN 8 PATETIK SONATADA - FORTEPIANO SONATASIGA BIR NAZAR. Журнал музыки и искусства, 1(1). извлечено от https://presedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/305

Karimov, S. (2021). MUSIQA MADANIYATI DARSLARIDA FANLARARO INTEGRATSIYA LASHUV YO‘LLARI VA MEXANIZMLARI MAZMUNI VA MOHIYATI. Журнал музыки и искусства, 2(1). извлечено от https://phys-tech.jspi.uz/index.php/art/article/view/2979

Karimov, S. (2021). MUSIQA MADANIYATI DARSLARIDA FANLARARO INTEGRATSIYALASHUVNI TASHKIL ETISHNING ILMIY-USLUBIY SHART-SHAROITLARI. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://phys-tech.jspi.uz/index.php/art/article/view/1763

Karimov, S. (2021). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA MUSIQA DARSLARINI JISMONIY HARAKATLAR UYG’UNLIGIDA TASHKIL ETISHNING O’ZIGA XOS USLUBLARI. Журнал музыки и искусства, 1(2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/art/article/view/764

Khasanova, Navbakhor (2020) "THE ROLE OF MUSIC LESSONS IN THE FORMATION OF NATIONAL AND INTERCULTURAL COMPETENCE IN STUDENTS," Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal: Vol. 2020 : Iss. 2 , Article 15.

Available at: https://uzjournals.edu.uz/tziuj/vol2020/iss2/15

Авторы


Saxob Karimov

Jizzax Davlat pedagogika instituti

Niyatqobilova Sevinch

jizzakh state pedagogical institute (student)

Ключевые слова:

musiqa, idrok, o'tmish, tarix, qadriyat, bilim, malaka, ko'nikma

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group